Vi i stallet

I denna blogg är det Jag (josse), Bisse, Madde och Alicia som skriver. Tänkte uppdatera er lite snabbt om oss.
 
Josse: Mina föräldrar äger stallet och för tillfället står jag själv här. Jag har mina hästar:
 
Peggy; svensk ridponny kategori D, född 1995. Ägt henne sedan dec 2005.
Cimba; (är hos fodervärd och står inte i stallet), Arabiskt Fullblod, född 2007, Ägt sedan nov 2007.
Gloria; svenskt halvblod, född 2012 är lite drygt 8månader nu. Ägt henne sedan nov 2012
Sedan tar jag hand om Lilla Gubben som är min kusins/mosters ponny som står här som sällskap till Gloria. Han är en B-ponny och om jag minns rätt ca 4-5år :)
Bisse och Madde är syskon och tillsammans hade de sin häst Zola som tyvärr nyligen togs bort. Bisse kommer nog så småningom att skaffa en ny egen/foderhäst. Madde är även medtyttare på grannens häst De La Lune så hon är i stallet ibland ändå :)
Zola
De La Lune
 
Alicia är Peggys medryttare sedan några år tillbaka, nu har ju Peggy vart skadad väldigt länge och reds inte, men Alicia kom ut ändå och pysslade med henne :) Nu är Peggy under igångsättning så förhoppningsvis kommer hon igång och kan ridas som vanligt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0