Utvärdering; Torsdag

 
Idag Tömkörde jag Peggy i 20min enligt planeringen. Hon var pigg och glad men lyssnade bra! Hon gick på fint och man såg att hon arbetade bra med ryggen :) Gick på en grusväg i skogen och vände sedan. 5 av 5 får hon av mig idag, lilla skruttan <3
 
 
 
 
Idag hade vi "sitta fast" träning och när jag gör det så sätter jag fast henne i hörnet av boxen i gallret. Där sätter jag en krubba som hon får äta ur medan hon sitter fast :) Hon har aldrig direkt reagerat på det, det ända hon har gjort är att känna på hur långt grimskaft hon har ;) Men idag gjorde hon absolut ingenting. Hon stod så snällt och väntade :D Framsteg!!! Pluttan <3

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; det är toppen med mig :D planer för dagen?

MVH AmandaB

2013-01-11 @ 07:33:09
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0