Tankar

Nu är ju jag inte en hästägare längre utan bara en medryttare. Det är en ganksa konstig känsla måste jag nog ändå säga. Här är en för och nackdel lista!
 
Fördelar:
Inte samma ansvar.
Inte lika mycke "måste"
Billigare
Tar inte lika mycket tid
 

Nackdelar:
Kan inte bygga upp samma mål
kan inte köpa vad man vill till hästen
Mycke mindre ridning
Inte samma "band" med hästen
 
 
Det va en mycket kort lista, men ja måste säga jut nu har jag inte ens varit hos luna sen Zola gick bort utan tagit en liten pous. Just nu jobbar jag mycket och går i skolan så tiden försvinner lite. Så det måste man ju säga är en possitiv sak med att vara medryttare, man har inte så dåligt samvete för att man inte hinner med! Men jag ville vara en hästägare igen! Men som sagt tiden kommer inte räcka till :( . Men saknar att åka till MIN häst.
 
Luna fick pryda detta inlägg!
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

Allt bra idag? :D

MVH AmandaB

2013-01-11 @ 17:27:00
URL: http://amandablomkvist.blogg.se
Postat av: Ella Stork

ha en fin lördag!

2013-01-12 @ 07:38:42
URL: http://ellastork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0