SOLIG ONSDAG

// Mobilbild från idag i stallet på mig och Peggy //
 
Idag var det väldigt soligt ute när jag var i stallet, det var riktigt härligt. Älskar det verkligen!
Skötte om Peggy som vanligt, mockade i två stall eftersom Peggy står hos Sundqvist under lovet för att hon står som sällskap där på nätterna.
Jag kunde inte tömköra idag för att det var för halt på vägarna. För Peggys del var det lugnt eftersom hon har broddar, då halkar hon inte. Men jag höll på att ramla flera gånger haha, det var riktigt obehagligt eftersom det var isgata. Så jag tog en promenad med Peggy i 20 min, men vi blev ståendes en stund även för jag träffade Sara och pratade med henne. (Hon äger Emmy och stod tidigare i vårat stall).
Efter promenaden så fick jag äntligen rida Peggy igen till hagen, det är alltid lika härligt varje gång 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma - Foto och annat skoj!

Fin blogg! Lust att göra ett bloglovinbyte?:D

2013-01-02 @ 21:20:37
URL: http://emmaaaolssons.blogg.se
Postat av: AmandaB

SV; det är toppen med mig idag :D planer för dagen?

MVH AmandaB

2013-01-04 @ 10:40:42
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0