SISTA DAGEN PÅ JULLOVET

Idag är det sista dagen på jullovet för mig, vilket känns lite sådär. Det ska bli skönt att komma tillbaka till rutinerna igen men samtidigt har man väldigt mycket ångest inför skolstarten...
Min sista lovdag har jag spenderat i stallet, kunde inte bli ett bättre avslut på detta lov. Ett perfekt avslut helt enkelt!
Fixade i ordning allt till Peggy somvanligt och pysslade om henne en hel del. Sedan så gick jag ut med henne på en promenad i 20 minuter. Gick ut med henne i skogen, det tyckte Peggy var riktigt roligt. Man såg på henne att hon var helt överlycklig, vilket känns väldigt kul!
Sedan avslutade jag med att rida barbacka på Peggy till hagen, hon är riktigt duktig. Det är så mysigt!
 
// En mobilbild från promenaden idag på finaste ponnyn //
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0