SAKNAR RIDNINGEN

 
 
 
Bild 1, 2, 3 är på mig och Peggy.
Bild 4 är på mig och Shifter (en ridskolehäst).
 
Sitter och tittar på gamla ridbilder, saknaden till att rida blir bara större och större. Även om jag har kommit igång lite nu med att få skritta lite på Peggy (vilket jag är riktigt glad över) så saknar jag ändå känslan att bara få rida somvanligt. Det är så längesen jag var med om det. Jag har inte ridit som jag brukade göra förr på mer än ett år nu. Nu  fortsätter jag hoppas på att man kan börja rida Peggy somvanligt snart igen, det längtar jag verkligen efter.
 
Peggy är verkligen världens bästa häst ❤
 
 

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; det är bra med mig :D gjort idag?

MVH AmandaB

2013-01-13 @ 22:50:00
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0