Lilla Gubben

Nu är vår nya header här, var verkligen dags att byta då det bara är 1 (Peggy) av de 4 hästarna på förra headern som står kvar här. Emmy har flyttat, Cimba är på foder och Zola springer på de evigt gröna ängarna <3
 
Jag har inte presenterat den vita ponnyn längst till vänster för er. Det är min ena kusins ponny som heter "Lilla Gubben". Han är regestrerad som knabstrup och är troligvis någon slags korsning (mkt welsh mountain gissar jag). Han är en B-ponny valack på 4 år och är såååå söt! :) Han ska stå här som sällskap till Gloria så jag kommer att ta hand om honom. Kusin kommer nog komma och rida på sin ponny ibland, dock bor hon i nyköping så det är en bit att åka :( 
 
Världens sötaste kusin på Lilla Gubben
(bilden är från min mosters fb-sida)

Kommentarer
Postat av: AmandaB

SV; jag har vart i skolan & stallet :D planer för imorgon?

MVH AmandaB

2013-01-08 @ 22:15:17
URL: http://amandablomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0