Ja gjorde det i dag!

Har varit i stallet och ridit en kort stund! Men jag ska inte ljuga i början när jag ryktade och fixa och trixa så var det så himla jobbigt, det skulle vara zola som stog där inte någon annan häst. Kunde inte låta känslorna bubbla inuti mig så släppte några tårar mot Lunas stora svarta, fina hals. Det var också en av anledningarna att jag inte kunde rida speciellt länge, för när ja väl var ute och red var mina ögonfransar fortfarande fuktiga och de frös ihop! Så det va inte så behagligt precis. Men nu i efterhand är jag mycket glad och nöjd.

// Madde


Kommentarer
Postat av: louise

SV: tack allt bra här, skälv?? :)

2013-01-24 @ 20:41:29
URL: http://louisesmode.blogg.se
Postat av: erika

ja men eller hur, gick träningen bra då?
Det är baraa vila vila som gäller för mig nu =/

2013-01-25 @ 09:08:14
URL: http://www.erikajoyisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0