isgata!

Igår var de jätte halt ute när jag skulle ta in hästarna. Var så illa att jag fick stanna och be Kalle (min pojkvän) att sanda massor. Vill inte riskera några fläkskador!!
 
Väl inne i stallet tränade jag Gloria med lite ensamhetsträning. Gick in och ut med Peggy så hon blev själv en liten kort stund :) Var lite orolig först men Kalle ställde sig vid hennes box och då lugnade hon sig direkt :) Andra gånger jag gick ut med Peggy reagerade hon inte ens :) Hon är så klok min lilla skrutt :)
 
snart är hon hela 8 månader, ska ta och mäta henne snart igen o se hur hon har växt :) Sist var hon 142cm i manken och några centimeter till i rumphöjd :)

Kommentarer
Postat av: Gabriella&Melisa - Två tjejer, en blogg.

sv; Allt är fint! Hur är det själv? :)

2013-01-05 @ 18:27:04
URL: http://mongooos.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0