RIKTIGT FIN DAG I STALLET

Hej på er!
Som jag skrev i ett tidigare inlägg idag så var jag i stallet idag runt lunchtid. Det var verkligen perfekt väder, det var varmt och solen sken verkligen. Det var så underbart!
 
Jag fixade i ordning allt till Peggy somvanligt. Sedan så gick jag ut och tömkörde henne i 35 minuter, det gick väldigt bra. Det var så mycket sol så jag såg knappt något eftersom jag blev bländad. Sen avslutade jag allt med en ridtur till hagen barbacka på Peggys rygg. Känslan när jag red var verkligen underbar, nu vill jag bara rida mer och mer. Men snart så, hoppas jag!
 
 
 
 
Bild 1 & 2: Tömkörde Peggy
Bild 3: En nöjd ponny med sin lunch i hagen efter dagens arbete ;)
 
Världens bästa Peggy 
 
 

Kommentarer
Postat av: annasaraisakson.blogg.se

Fina bilder!

2013-02-21 @ 19:09:28
URL: http://annasaraisakson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0