Tråkiga nyheter

Idag åker Chummy hem till sin ägare. Så framöver kommer jag ha en häst, ska både bli skönt och tråkigt. Skönt för att jag kan lägga all tid på Morik. Tråkigt eftersom jag gillar Chummy!! 

Även fall känslorna inte går att jämföra mellan de olika hästarna blir det ändå tomt utan Chummy!! :( 

Men det är för det bästa. Han förtjänar att vara nummer 1. 

Men men. I framtiden vill jag i alla fall ha två hästar. Och då ska den andra vara ett sto. Gärna en läromästare som är lite äldre som gått MSV dressyr. Gärna en som fått föl tidigare så man kan ta ett föl efter stoet! 
Bara att börja spara pengar antar jag!! :) 

Morik stannar hos mig oavsett i alla fall!! :D 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0