Statusen med mig och Morik!

Vi har tagit det lungt nu i ungefär 1månad. Jag vill ta det lungt med honom och bygga en så stark häst som möjligt både psykiskt och fysiskt, just nu är Morik väldigt omusklad och han behöver en lugn igångsättning. 
Vi går lite promenader och tränar lite horsemanship för att utveckla våran reaktion! 

Känner så otroligt starkt för denna häst så det inte är klokt. Kanske är larvigt att skriva men ibland har jag gråten i halsen (av lycka) bara när jag går igenom leran i hagen för att hämta denna häst!! 
Helt sjuk känsla. Det här kommer sluta så otroligt bra. Jag vet det. Långt in i märgen!! :) 

"Matte, vad tusan har du slängt på ryggen min?!" ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0