RIDPASSET I ONSDAGS

I onsdags så spenderade jag min eftermiddag ute i stallet med Peggy!
 
Jag började med att rida Koltäppan med Peggy i onsdags i alla gångarter. Tränade lite extra på halter och kort galopp. Peggy tyckte det var jobbigt med kort galopp, men hon var väldigt duktig måste jag säga. För att inte ha så bra kondition på grund av hennes skada så gjorde hon det riktigt bra, jag är verkligen nöjd över henne. Världens bästa prinsessa! ♡

Efter den ridturen så klättrade jag lite med henne i skogen vid en sommarstuga. Klättrade endast i skritt. Det tyckte jag gick jättebra. Peggy var pigg och glad, samtidigt som hon var väldigt mjuk och gick väldigt fint under hela ridturen. Allt detta tog cirka 55 minuter.
Jag blir alltid så stolt över henne, för att hon alltid gör sitt bästa. 
Är riktigt nöjd över onsdagens ridpass!
 
En snabbt redigerad mobilbild på mig och världens bästa häst ♡
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0