LÅNGHELG

Det är torsdag och jag har redan tagit helg, hur skönt som helst. Alla mina lektioner är inställda imorgon, så jag är ledig hela dagen. Så det blir en långhelg för mig, välbehövligt och bra!
 
Annars så var jag ute i stallet igår, det var väldigt skönt att få komma ut dit. Igår hann jag precis rida innan det blev kolsvart, tack och lov. Tycker det är ganska obehagligt att rida när det är så mörkt... Så igår blev det ett pass i skogen för mig och Peggy!
 
Ridväg: Matsboda.
Tid: Det tog cirka 50 minuter.
Gångarter: Red i alla gångarter.
 
Plus och minus med ridturen!
+ Peggy var glad
+ Hon kändes väldigt mjuk och gick väldigt fint
+ Hon var inte alls stark
+ Peggy hade ett riktigt bra tempo i alla gångarter
 
- Peggy var både spänd, nervös och tittig på grund av att det var mörkt
- Lite för pigg
 
Nu ska jag fortsätta plugga. Ha en bra helg alla!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0