uppfräschning av transport

Eftersom Gloria har tänkt att bli stor så duger inte min nuvarande transport... Vilket innebär att jag måste köpa en ny ;) Och för att kunna köpa ett nytt måste jag få pengar för det så nu håller vi på att fixa & snygga till min transport så den ska bli lättare att sälja :) På så sett kan jag iaf få in några kronor att lägga på en ny transport (självklart kommer jag behöva lägga ner mer pengar).
 
Det som ska fixas med min nuvarande transport:
*Nya lister till takfästet
*Nya hjulskärmar
*Kapa av frambommen så det blir två frambommar istället
*Bomvaddering
(*ev. så det blir sk. panikbom)
*1 lång samt 1 kort bom bak
(*ev. så man lätt kan sätta dit "dörren" om man vill)
*Måla in&utvändigt
*nya transportgrimskaft
*Mjuk underdel på mellanväggen
*Nya "boxlås" eller vad de heter, som man stänger skötardörren med.
 
... Tror jag fick med allt, men kan ha glömt något :)
 
 
Rengöring av taket
 
Blev lite skillnad ;)
Transporten utan tak
invändigt för tillfället
 
Väggarna borta, ska fästas bättre samt målas
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0