SISTA DAGEN PÅ SOMMARLOVET

Hej på er!
Ber om ursäkt för dålig uppdatering av mig, men nu har skolan dragit igång igen så nu kommer jag kunna börja blogga lite oftare förhoppningsvis. Började skolan igår, vilket kändes helt okej då rutinerna också har dragit igång igen. Det är ganska skönt faktiskt!
Jag avslutade mitt sommarlov med några timmar i stallet i tisdags kväll, perfekt avslutning på ett perfekt sommarlov! 
 
Ridpasset!
Även denna gång så valde jag att rida Matsboda, det tog mellan 45-50 minuter. Började med att gå brevid Peggy som en liten uppvärmning. När jag kom in i skogen jobbade jag henne i alla gångarter. Det gick väldigt bra, men hon kändes lite okoncentrerad. Men det blev bättre och bättre vart efter...
Avlsutade ridturen med nedvarvning och då gick jag med henne. Jag är nöjd!
 
BILDER FRÅN RIDTUREN KOMMER SENARE UNDER DAGEN
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0