Nya hööks katalogen!

Har ni fått den nya hööks katalogen??
Jag har fått hem den, eller ja jag åkte ner till butiken och tog med en hem. Och ni lär inte bli besvikna, det är mycket snygga ridkläder iår för att inte tala om JH collection som jag bara älskar.
Deras collection går i marin, brunt och plommonlila. Så jag går i starka funderingar på att slå till på dessa snygga ridbyxor: http://www.hooks.se/product.aspx?productid=100318&deptid=27&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC

Eller om jag ska köpa de som är i marinblått så min röda väst passar? Dock har jag ju redan ett par marinblåa ridbyxor som tyvärr lutar mer åt det svarta hållet. Gud vilka I lands problem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0