Kaos-lägg upp träningen bättre!

Som rubriken lyder, måste jag bli bättre på att planera träningen/upplägget för mig och Chummy.
För två veckor sen hade han 4dagars vila (som va inplanerad) sen började jag sätta igång honom. Motionerade honom två dagar sen kom Ingebjörn, där efter vila igen. Och nu ska jag sätta igång honom för att sen låta honom vila pga vaccination på torsdag... Kunde man ha en sämre planering? Usch vad trött jag blir på mig själv!

Och jag som skulle vara ledig nu i en vecka. Tyvärr jobbar jag redan 4av7 dagar. Och en av de dagarna är idag. Så jag hoppas att min snälla syster kan motionera Chummy idag åt mig!
Hon kunde ev men får veta senare idag om det vart gjort eller inte!
Aja, det återstår att se!

Annars blir det en ritt i mörkret. Slutar 21 ikväll och lär inte vara på hästryggen tidigare än 22 och då är det mörkt. Kan det inte vara sommar liiiite läängre tack?!

Nu får gnällspiken ta att logga ut.. ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0