DÅLIG UPPDATERING AV MIG

Hej alla läsare!
 
Ber om ursäkt ännu en gång för en usel uppdatering av mig, som tur är så finns det riktigt bra tjejer som uppdaterar denna blogg dagligen. Det är jag väldigt glad för :)
Den enda anledningen till varför jag inte har bloggat är för att jag har jobbat hela tiden. Idag avslutade jag min arbetsdag senare på eftermiddagen efter att ha jobbat cirka nio dagar i sträck. Man blir trött men, jag älskar verkligen mitt jobb. Har otroligt bra arbetskamrater som ger en nya krafter för varje dag!
Eftersom jag inte har bloggat, så har jag heller inte varit i stallet. Jag saknar det hur mycket som helst verkligen... Ska försöka ta mig ut dit så fort som möjligt. Saknar världens bästa häst! ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0