Dagarna rullar på!

Dagarna går, fort, väldigt fort Det känns precis som om sommaren snart är slut! 
Hästar åker och hästar kommer, ja det händer mycket i lilla Molke just nu. Vi har en ny häst i stallet, men jag ska inte säga förmycket då ägaren själv säkert vill presentera hästen. 

För min och Chummys del, står det lite still. Han och jag måste hitta tillbaka till de roliga i ridningen. Jag är så oerhört självkritisk och får för höga förväntningar och prestations ångest så det slutar mest i kaos när jag ska rida. Just nu rullar vi bara på, mycket ute i skogen, och vet ni, jag tycker det är relativt kul nu att rida i skogen. Vad trygghet egentligen kan göra. Och Chummy som är så bussig i alla lägen och verkligen sköter sig prima. 
Så nu ser Chummys vecka ut såhär: 2 dagar i paddocken och 4 dagar i skogen samt en vilodag! (: 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0