Spänd och nervös!

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa och har precis fikat klart, ska straxt bege mig till stallet och rida Chummy. Det blir ett dressyrpass på banan i min NYA dressyrsadel, så jag är spänd och nervös men samtidigt hög av förvantan på att allt ska gå bra! 
Sist jag red dressyr vart jag så posetivt överraskad så nu är mina förväntningar lite högre! 

Dressyrsadeln som inte är ny utan begagnad (men ändå ny för mig) är av märket Thorowgood och modellen är T6. Den ser i princip likadan ut som T8 dem säljer just nu på hööks som jag var jätte intresserad av, men eftersom jag bara lånade sadeln jag har till Chummy ville jag fortast möjliga köpa en annan till honom då jag inte gillar att låna andras saker utifall det går sönder. Sadeln Chummy har ni ligger inte optiamlt på honom heller så det vart lite mer akut nu på slutet med en ny sadel! 

Temat idag är lösgörande så jag kan använda min inspration jag fick i torsdags när jag tittade på Anna och Aloha! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0