SÖNDAG 14 APRIL

Hej på er alla läsare!
 
Jag har glömt blogga denna vecka, ber om ursäkt för det. Men jag har verkligen inte hunnit med det.
Jag var i allafall i stallet i tisdags. Nu tänkte jag skriva lite om det!
 
Fixade i ordning allt till Peggy och pysslade om henne massor. Hon fäller otroligt mycket hår fortfarande, det tar aldrig slut haha ;)
 
Tömkörning:
Denna gång så valde jag faktiskt att tömköra Peggy i skogen. Jag har inte motionerat henne i skogen på väldigt länge, det är bara Josse som har gjort det. Så jag tömkörde henne i skogen i ungefär 25 minuter. Hon kändes lite trött till en början men på hemvägen blev hon mycket piggare. Annars skötte hon sig perfekt och allt gick väldigt bra.
 
Ridning:
Red en runda som heter lilla Molkerundan. Skrittade henne barbacka på långa tyglar, jobbade alltså henne ingenting. Hon kändes väldigt avslappnad och man märker att hon tycker om att bli riden. Jag tycker själv att det var väldigt mysigt och det gick väldigt bra. Världens bästa ponny ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: felicia

Tack!
Jo jag har haft en super helg :D
Sjäv?

2013-04-14 @ 20:46:42
URL: http://feliciaenderborg.blogg.se
Postat av: Amanda Westberg

Sv; Helgen var bra, din då? :)

2013-04-15 @ 21:05:48
URL: http://amandaisabellaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0