Sjukling

Just nu ligger jag här i soffan och tittar på MTV movie awards, finns inte så mycket mer att titta på idag, som rubriken lyder är jag sjuk, feber och allmänt risig. Skulle aldrig ha joggat i bara linne i förrgår...

Nu ska jag sluta tycka synd om mig, hur som helst ska jag rida en stund på banan idag, lösgörande arbete, och kanske till och med ta en riktig galopp på chummy, vilket jag inte hunnit gjort än, några steg här och där!
Igår vart chummy longerad och han var jätte fiin, longerad i alla gångareter och hans trav har blivit stadigare, så kul att se skillnad!!

Åh, Josse skrev om att hon använt vattenslangen igår, det är ju verkligen ett vårtecken, likaså denna hög med hår ifrån chummy:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0