PÅ HÄSTRYGGEN TRIVS JAG BRA

// Bilderna är mobilbilder från dagens ridtur //
 
Denna torsdag har jag spenderat flera timmar på eftermiddagen i stallet. Det var ungefär 10 plusgrader och strålande sol. Sen fick jag ta hand om världens bästa Peggy också, det var verkligen hur härligt som helst.
 
Tömkörning:
Tömkörde på vägen för att det var bäst mark där, eftersom jag bara jobbar henne i skritt. Höll på i 25 minuter ungefär. Hon var lite seg i början men det var nog antagligen för att hon var trött. Men på hemvägen gick hon på jättebra och såg väldigt fin ut!
 
Ridning:
Valde att rida en runda på 15 minuter. Jag skrittade henne barbacka på långa tyglar som sist. Fast denna gång så red jag längre faktiskt, det kändes väldigt bra. Det var hur mysigt som helst, trivs så himla bra på hennes rygg!
 
Peggy var så himla duktig idag, finaste tjejen ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Vad har du för dig en sån här fredag då? :)

2013-04-05 @ 07:30:05
URL: http://Captivatedminds.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Sv; Tack, nja det är sådär med mig..

2013-04-05 @ 08:46:14
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0