Chummy Bank

Namn: Chummy Bank
Född: 2002
Ras: Engelskt fullblod
Mankhöjd: 157cm
Kön: Valack
E: Malvernico (engelskt fullblod)
U: Rufiji (engelsk fullblod)
Kallas: Chummy
Fodervärd: Beatrice Hanssen

En kort presentation: Chummy Bank som kallas för Chummy kom till mig 26/2-13. Han har gått i galoppträning till och med han var två år, men då fick han en allvarlig hovböld som satte stopp för hans karriär inom galoppen. Han kom då till Fimta gård och blev omskolad av hans nuvarande ägare Carolina till ridhäst. Han har mest gått som skogsmulle/dressyr häst. Tanken med honom är att jag ska komma ut och träna igen, då han är super i all hantering/lägen samt att jag ska få en ny vän för livet. 
Jag vill komma ut och träna bode hoppning och dressyr! 
Just nu är Chummy under igångsättning men mitt mål är att jag ska komma ut och träna i sommar/hösten! 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Nu är veckans blogg avslutad, kolla om du vann och var gärna med igen! Missa inte chansen att synas inför 250+ unika läsare...

http://londonryttaren.se/2013/april/vinnarna-av-veckans-blogg-ny-omgang-2-3.html#comment

2013-04-21 @ 21:13:47
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0