blåsigt värre!

Nu har det dragit in ett riktigt blåsväder över södermanland, det har blåsig flera dagar i rad nu, tråkigt tycker jag då jag personligen tycker det är väldigt jobbigt när det blåser... Hästarna verkar inte bry sig annat om att dem ser lite söpken här och där, men men!

Igår skulle Madde ta kort men ljuset var inte bra, och det är svårt att redigera så ljuset blir bättre i photoshop så det vart inga bilder tagna. Jag hade tänkt rida eller gå en promenad. Men Madde vart så sugen på att rida så jag fick hålla lektion för Madde. Jag personligen tycker det är väldigt nyttigt och kul att se sin häst under en ryttare som rider bra. Och jag vet att Madde gör ett bra jobb och att hon rider Chummy bra. Man lär sig otroligt mycket av att stå på backen och iakta. Dels kan man se hur hästen rör sig samt man kan få tips och råd från ryttaren som rider!

Idag blir det en promenad, tror Chummys muskler är lite ömma efter några intensiva dressyrpass på banan. Och i morgon blir det löshoppning och förmodligen massor av bilder! :D

Ny duschad Chummy! <3


Kommentarer
Postat av: Madeleine

oj oj oj, vilken träningsvärk ja har i dag! Hoppas att den släpper en aning då ja ska springa i morgon!!

Fiiina chummy!

Svar: Finis Chummis!! :D
Stall Molke

2013-04-24 @ 15:08:27
URL: http://diddilen.blogg.se
Postat av: Ebba

Åh vilken fin häst! Är det din? :)

Svar: Åh tack! (men visst är han allt tjusig) ;) han är min eller ja, jag är fodervärd till honom! / Beatrice
Stall Molke

2013-04-24 @ 19:03:59
URL: http://northons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0