Trött och hungrig tjej

Hej alla!
Sorry för dålig uppdatering under helgen, men jag har inte haft tid och har inte heller varit i stallet på hela helgen. Jag har spenderat helgen tillsammans med min pojkvän hela tiden, det har varit jättemysigt. Vi har snart varit tillsammans i ett helt halvår, shit vad tiden går fort!
Men jag vill bara berätta att jag tycker om honom så himla mycket, med honom är jag lycklig. Jag älskar dig världens bästa ♥ Tack för en grym helg, som jag aldrig kommer att glömma!
 
Just nu sitter jag och mina vänner i skolan, vi väntar på att sista lektionen ska börja så vi kan gå hem snart. Jag är lite småtrött och väääääldigt hungrig... :(
 
Nu har det här inte så mycket med stallet att göra, men ni kan ju kommentera och säga vad ni tycker om ni tycker det är bra att vi skriver om vardagen ibland eller är det mindre bra?
 

Bild i repris. Saknar denna fina tjej! 
 
/A.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0