Snuvig

Det kanske inte var det smartaste att ta av sig tjocktröjjan när jag red en liten sväng i går. För nu är det jag som har svullna halsmandlar och snuva! Men det var nog helt klart värt det! För skulle jag och Henrik gå en promenad med henne då vi inte hann byta om till stallkläder innan vi kom till stallet, men när vi hade gått en stund sa jag bara "fasiken jag vill ju rida!". Så vi knallade tillbaka och jag tog på henne ett träns och tog på mig sjäkv rid hjälmen och satte upp! Vart ett pytte pass i padcken med lite trav och lite galopp, super härligt var det att bara få följa med på ryggen och inte ha någon press på sig! ÅÅ gug sådana hära stunder förgyller hela världen!
 


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0