ONSDAG I STALLET

Hej på er!
Hann tyvärr inte blogga igår, ber om ursäkt för det. Hade mycket i skolan som jag var tvungen att göra.
Men åter till igår, jag hade hand om Peggy och sen skulle jag rida Cimba.
 
Allt gick toppen bra med Peggy, fixade allt osv. Gick ut och gick promenad med henne i 15 minuter, gick då en bit på vägen och sedan en bit in på ett gärde där vi alltid brukade rida förut när hon var frisk. Hon var helt överlycklig när hon fick komma ut på gärdet, hon blev jättepigg och glad! :)
 
Cimba skulle skrittas i paddocken i 30 minuter och träna att komma igång från halt till skritt & från skritt till halt. Det spöregnade ute så Cimba var lite spänd eftersom han inte gillar regn. Men han skötte sig utmärkt och det kändes mycket bättre idag när jag red honom. Cimba är otroligt duktig på att lyssna på rösten och man märker att han älskar att lära sig saker. Jag är nöjd!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0