Ett halvår! ♥

Igår hade jag och min underbara pojkvän ett helt halvår tillsammans!
Det bästa månaderna i hela mitt liv, det har gått riktigt fort, men jag har varit riktigt lycklig dem här månaderna.
Jag kommer alltid att vara lycklig så länge jag har honom, finaste killen. Du får mig att må så bra, att gå runt med ett leende på läpparna hela tiden, jo för jag är så himla kär. Jag har aldrig älskat någon så mycket som jag älskar Felix. Du är bland det bästa som någonsin har hänt mig, jag trodde jag aldrig skulle få någon så bra som dig. Jag känner mig som en lyckligt lottad tjej som har fått denna fina kille.
Jag hoppas att jag får vara vid din sida föralltid, att få vara i din närhet och leva med dig.
Jag vill vara med dig då, nu och föralltid. Tillsammans med dig är jag lycklig och mår bra.
Tre starka ord från mitt hjärta som jag verkligen menar. Jag älskar dig ♥
 
 
 
 
 
/A

Kommentarer
Postat av: Josse D

grattis!! :D <3

2012-09-17 @ 14:17:39
URL: http://stallmolke.blogg.se/
Postat av: Alicia

Tack så jättemycket!! :D <3

2012-09-17 @ 14:52:28
URL: http://stallmolke.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0