Endomondo

Idag när jag och Madde var ute och red testade jag "Endomondo" appen som jag laddede ner för mååånga månader sen men glömt att testa ;) 
'
Jag är iaf väldigt nöjd med appen :) Ställde in den på "Ridning" och så gav vi oss ut och red Åsen, en underbar ridväg med en ås med perfekt galoppsträcka :) Vi skrittade väldigt mycket men trav och galopp blev det oxå :) 
'
När vi var hemma igen kollade jag på appen och den visade att vi ridit 8,3km och det tog 1h 20min. Den visade även en karta med rött sträck där vi ridit :) stod medelhastighet och sånt oxå men det kommer jag inte ihåg vad det stod :) brände enligt appen iaf över 600 kalorier ;)
'
Min lilla bushäst, sparkade o hoppade lite i galoppen först men sen gick det jättebra! Han blir så taggad och tycker det är så kul x)
'
Jag rekomenderar er att använda appen! Finns för både iphone och android !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0