BLOGGHUMÖR

Godkväll läsare!
 
Jag var väldigt sugen på att blogga, eller att bara skriva av mig lite lätt. Så jag skriver om lite annat än hästar nu i detta inlägg.
 
Men nu är det fredag, och jag har tagit helg. Så skönt! Behövde verkligen vila, är helt slut efter denna skolvecka. Stressat i princip varje dag...
Efter skolan tog jag en lite fika med mina vänner på stan, pratade om allt möjligt. Väldigt mysigt, ni är bra ni! Sedan mötte jag upp min fina pojkvän, träffade han bara 10 minuter ungefär, för jag var tvungen att vara hemma och vila resten av kvällen. Saknar honom redan... <3
Men nu taggar jag till imorgonkväll som jag tillbringar med massor utav vänner, kommer bli en helgrym kväll.
& juste, JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT BILJETT TILL JUSTIN BIEBERS KONSERT. Jag kan bara säga att jag är helt överlycklig, om ett halvår står jag och öser till världens bästa Justin! Happy girl.
Så nu går alla hans låtar om och om igen på min lista.
 

 
#justinbieber      Bilder från: https://www.google.se/
 
/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0