Tömköra

Sitter just nu på Lernia, på min utbildning. Idag är det en seg dag, men jag längtar tills dagen är slut så jag kan åka till stallet och tömköra lilla Zola!

Ska verkligen bli kul att tömköra henne då hon tycker det är så pass kul, dock kan hon vara lite svår att tömköra i början då hon är mer som en orm son ringlar omkring, men det beror nog på dålig planering från mattes sida!!

Men nu blir det tillbaka till "plugget" och planera lite hur passet ska se ut!

Passar på att visa en bild när jag körde transport för tredje gången, dock inte min transport, samt att det INTE står em häst i (tyvärr) det är bara spånhämtning på g!
Dock bättre att köra runt på något "dött" än något som kan " dö" om det går riktigt dåligt!!

/ Beatrice Hanssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0