STOCKHOLM INTERNATIONAL HORSE SHOW

Stockholm International Horse Show är en hästshow fyllt med olika uppvisningar med allt inom ridsport, showen utspelar sig i Globen som ligger i Stockholm. Den är någon gång i november-december, har inte exakt koll på när den är. Varje år finns det en stor shoppingdel i annexet inne i Globen, där kan man handla allt till både häst och ryttare. Riktigt fränt.
 
Jag har ju varit på Stockholm international horse show, tre gånger tror jag. Varenda gång jag har varit där så har jag åkt med ridskolan som jag red på förut. Men eftersom jag inte rider där eller är medlem så kan jag inte åka tillsammans med dem i år.
Detta är en riktigt bra hästshow, en upplevelse för alla som älskar hästar och ridning. Jag själv tycker att detta är ett minne för livet, det är alltid lika kul varje år. Speciellt när man får åka dit tillsammans med härliga hästmänniskor som man tycker om.
 
Funderar starkt på att dra med ett par kompisar upp dit eller fråga om alla i Stallmolke vill åka dit. Jag är riktigt sugen på att åka dit i år, vill så gärna. Bara glida runt i Globen med massa ridsport uppvisningar och shopping. RIKTIGT KUL. :)
 
 
// Två bilder från Stockholm International Horse Show som är lånade ifrån www.google.se //
 
 

Kommentarer
Postat av: johanna

TÄVLING!
http://stallsackum.blogg.se/2012/october/tavling-tavling.html#comment

2012-10-30 @ 17:49:51
URL: http://stallsackum.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0