Stall & jobb

Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt denna helg, har jobbat hela helgen och resterande av tiden har jag vart i stallet :) Idag är det söndag om min dag har sett ut såhär:
 
06.50 Klockan ringer
07.00 Fodrar och släpper ut hästarna i vårat och grannstallet
07.50 Rider ut med Cimba i skogen 35 min, släpper sedan ut honom
08.45 Tömkör Peggy "lilla molkerundan" 15min, släpper sedan ut henne
09.15 Mockar till Peggy & Cimba, byter vatten
09.30 Packar hö till Peggy & Cimba
09.40 Gör iordning deras krafft & mineraler o lägger i krubba+hinkar
09.45 Sopar stallet
09.50 Går upp från stallet och byter om
10.00 Frukost!!
10.30 Åker till jobber
11.00 Börjar jobba
18.00 Slutar jobbet
18.15 Hemma i lägenheten
NU. tar mitt schema slut ;) Mamma var snäll och tog in mina skrutthästar så slipper jsg åka ut ikväll igen. Nu ska jag och Kalle äta och sedan kolla någon film :) Sedan är det sova som gäller, jobb imorgon kl 08.00-16.00 så tar hästarna efter jobber :)
'
Har inga bilder på den här datorn i lägenheten så det blir ett bildlöst inlägg ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0