SOLIG LÖRDAG I STALLET

Idag kunde jag äntligen åka ut till stallet, känner mig som ett litet barn på julafton. Som jag längtat.
En lördag som denna, när solen lyser klart och så var det lite plusgrader ute också. Det var en perfekt dag för lite stalljobb.
Det var mockat åt Peggy när jag kom dit, så jag tog in skruttan direkt och pysslade om henne. Sedan kom Josse och vi gav oss ut för att tömköra Peggy i 15 min. Det var verkligen längesen jag tömkörde så det var kul att få göra det igen nu. Peggy var jätteduktig och skötte sig kanonbra!
 
Nu ska jag vidare mot kvällens bravader, ha en grym kväll allihopa! :D
 
En gammal bild på Peggy som Josefine har tagit. Så fin så!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg du har!
kram :)

Svar: Tack så jättemycket! Ha en bra dag, kram :)
Stall Molke

2012-10-27 @ 17:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0