SNART HELG

Nu börjar veckan dra sig mot sitt slut, endast en dag kvar tills det är fredag. Som jag längtat, har nog aldrig längtat såhär mycket till en fredag. Det kan bero på att jag har haft fullt upp i skolan, två prov + läxor. Men nu är nästan allt över, bara ett prov och en läxa kvar. Skönt!

Imorgon tar jag helg och höstlov, det ska bli så otroligt skönt. Att få göra vad man vill i princip varje dag, vara ute till midnatt, umgås med dem man gillar allra mest och spendera timmar ute i stallet. Åh så underbart.
Jag ska åka ut till stallet innan veckan är slut, det har jag sett fram emot så mycket. Har inte varit där på två veckor nu tror jag... Saknar Peggy
 
Hittade denna bild, en väldigt gammal och suddig bild på Cimba :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0