Skogs safari

Gick upp 07.00 för att ta ut alla hästar, 08.00 satt jag på Cimbas rygg och gav oss iväg på en skrittur i skogen själva :)
'
Det första vi möter är två rådjur precis vid vägkanten, sedan 20m bort ser vi en gul(?!) fågel som flyger iväg och efter 20m till ser vi en stor(!) älgtjur i skogen... Cimba var jätte duktig och hoppade bara till, men brydde sig inte sen ett dugg, fast älgen stod kvar och stirrade på oss :) Känns som jag vart på ridande safari ;) 
'
Solen lyste och det var vindstilla, perfekt ridväder! Skrittade på långa tyglar hela tiden, det var så mysigt :) Rundan jag red heter koltäppan och det tog ca 35min.
'
Mamma fick ta två bilder innan jag red ut, va tvungen att passa på när det är sol för engångs skull ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0