Ritten i går

Fick  lite andra planer i går som förhindrade mig för att blogga. Men nu kommer utvärderingen för gårdagens ritt.
 
Jag behövde inte rida själv utan fick med mig min kompis som har blivit medryttare på Chillie (en häst som står i samma stall som Luna). Så det vart ett stort plus! Men det hade/började regna när vi var ute som gjorde att jag inte vågade på mig att arbeta henne i galopp, då vi red på en gräs stig som vart super hal! Så tog galoppen på banan när vi kom tillbaka. Fick henne fin och mycket arbetsvillig i galoppen. Behöver dock öva mig att sitta ner i hennes galopp, är inte så jätte van vid den stora galoppen som hon har. Det kan bara bli bättre och bättre, har redan sett framsteg! Så i hel helt tyckte jag att det gick jätte bra!

Hur Luna såg ut i går:
 




Kommentarer
Postat av: Emelie Ahlgren

Gud vilken liten snygging! Riktigt fin :)

Svar: Ja hon är super fin, och jätte rolig att rida. Vart mycket glad när jag fick reda på att hon behövde någon som ville rida Luna i skog och mark! :)
Stall Molke

2012-10-17 @ 11:13:31
URL: http://emelieahlgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0