Mörkt och ruggit

I dag var det riktigt vinter kallt burr! Men det hindrade mig inte för att åka till stallet tre gånger haha, första gången blev runt 06:00 för utsläpp av hästar då var det så här mörkt:
 
Detta var på vägen hem efter utsläppet...
Sen vart det hem och sova lite hehe, innan jag åkte till stallet igen för att rida ut på Luna med Josse och Cimba som sällskap. Passet vart väl inte riktigt som jag hade hoppats på, men ibland kommer dom dagarna också. Då är det bara att tänka igenom vad som man tyckte gick fel och tänka om för imorgon för att förhindra det!
 
Hade igong appen endomondo för att hålla koll på hur långt vi red och tiden
 

Efter rid turen gjorde jag iårning allt hos Luna och Zola sen gick jag hem igen och gjorde mat. Efter ett tag kom Bisse hem och så åkte vi till stallet igen för vi skulle visa några stallet samt ta in damen. Bisse gick i padocken lite grann tills snön kom! Ja det var nog min dag i stallet. I morgon blir det kanske tre gånger igen eller bara två, vi får se!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0