Mår bra igen

Har inte bloggat på ett par dagar eftersom jag har gjort en laserbehandling på ögonen i torsdags. Igår (söndag) kunde jag kisa lite och se första gången sen efter behandlingen. Men idag (måndag) har jag varit på återbesök och tagit ut "bandagelinserna" så nu ser jag som vanligt igen (fast med bättre syn) och kan äntligen vara inne på datorn!!!
 
Kan tyvärr inte blogga om någon intressant eftersom jag sitter på Kalles jobb   här i norrköping (så har inga bilder)...
 
Imorgon ska jag iaf rida igen. Cimba har fått stått sedan i torsdags (5 dagar) så det lär vara en pigg bushäst att rida :) Får väll se om jag behöver longera lite innan jag hoppar upp så han blir av med den värsta överskottsenergin. :)
 
Haha så söt, här är han bara ca 8 månader :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0