JAG SAKNAR DIG

Hej alla!
Idag är det onsdag och jag sitter just nu i skolan och väntar på att sista lektionen ska börja. Sedan väntar det lite plugg innan jag far ut till stallet. Äntligen, som jag längtat!
Känner mig så himla nere just nu eftersom min pojkvän är bortrest, mår inte alls bra på grund av det men jag försöker vara stark för hans skull. Det ska bli skönt att komma ut till stallet där man bara kan glömma allt och lägga allt i bakhuvudet. Man behöver inte tänka på någonting, bara njuta och vara fri lixom. Man behöver inte bry sig om någonting, man kan verkligen vara sig själv. Att gå promenad med sin häst är nog bland det mysigaste som finns.
 
 
Jag saknar dig.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

:)

2012-10-04 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0