Inspration

Kollar runt på olika bloggar på folk som tävlar i både dressyr och hoppning, skacka om att man får inspration och nu vill jag verkligen hoppa!! Hoppade lite i sommras på mina kompisars lilla hopp ponny, men arnars var det kanske ett år sedan jag hoppade?!?. Det är så himla roligt, men samtidigt är jag lite skraj och det händer att jag tappar modet och styr bort från hindret haha (snacka om att man ser besvikelsen i hästens ögon när den inte får hoppa). Men om man började hoppa regelbundet igen skulle det nog inte vara några bekymmer!
 

Haha hittade denna bild i arkivet! Ni kanske förstår att jag sitter som en köttbulle då jag inte trodde att det skulle bli något större hopp! Licksom kolla vart bommarna ligger haha, min lilla groda!
 

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Hoppas din hopp rädsla går bort ;) Men försök att hoppa regelbundet om det går , så ska du se att det blir bra :))

Svar: Ska bara hitta en häst jag kan hoppa haha. Våran travare har inte så långt kvar och vet inte om jag får hoppa min medryttar häst. Men tror verkligen på att om jag hoppar regelbundet så kommer rädslan försvinna! :D
Stall Molke

2012-10-17 @ 11:19:38
URL: http://sarafantastico.bloggg.se
Postat av: Sara

Jaha ,haha. Hoppas du får hoppa snart iallafall :)

Svar: Det gör jag med!
Stall Molke

2012-10-18 @ 07:20:37
URL: http://sarafantastico.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0