träning

I dag har jag fått tränas i alla fall, det vart hoppning i dag på schemat snacka om jag har längtat! Började med Luna först och det gick super! Hoppade ett litet kryss och en liten oxer. Verkade som det var lika länge sen för Luna som för mig att hoppa. I början var det lite läskigt så hon vägrade men sen rullade det på i stora språng!                                         Sen vart det att hoppa Chillie också! Kan presentera henne lite snabbt.            Hon är en angeloarab på 15år (tror jag) med egen vilja! Att hoppa henne var roligt, i början tvekade hon också (det är nog jag som är ovan och tvekar lite också hehe), men sen rullade det på med öronen spetsade framåt! Så nu kan jag nog sova gott, ganska bra det för klockan är satt på 05:50 för att hinna med utsläppet innan högskoleprovet!     //Madde bloggar från mobilen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0