Hur gör man?

Nu har jag börjat rida en hel del hästar för att vara mig! Har nämligen tre andra hästar jag kan rida om jag vill, men när man byter häst tänker jag nästan hur gör man?!? Haha ne men jag har ju i stort sätt bara ridit Zola i 6 års tid nu tycker jag att det är ganska svårt att rida andra hästar. Men det är super kul att tästa runt, fick faktiskt tästa en ny häst i dag lite grann som jag får ta ut om jag vill :). (Men vill inte blogga om dem då jag inte frågat ägarna om jag får.). 
 
För Zolas del fick hon igår springa runt i padocken får att få bort lite energi! Idag vart det en kort prmenad. Har fortfarande problem med nageltrång därför går vi korta promenader, det är inte för att Zola inte orkar! Men hon var snäll och glad som vanligt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0