Hemma mot min vilja

Hade planer i dag på att både gå till skolan och sedan rida ut på Luna, men i dag blir det inte som jag hade tänkt mig. Jag har ju babblat tidigare om min j***a stortå med nageltrång. I måndags när det regnade så mycket försökte jag givetvis springa undan regnet lite var snatns, det skulle jag inte gjort för nu får jag inte på mig skorna. Vart på med foppatofflorna när jag skulle åka till vårdcentralen för att få pencilin igår, snacka om kallt! Så nu sitter jag hemma och går runt barfota för att inte få något som helst tryck så kanske jag kan rida i morgon och gå till skolan.
 
Känns så patetikst att vara hemma för min stortå ...... Aja nu vet ni varför jag inte rider i dag i alla fall!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0