HAMMARBY - DEGERFORS

Nu bloggar jag om lite annat än hästar, fotboll ska jag blogga om nu. För igår så var det en speciell dag för mig!
 
Min pojke håller nämnligen på Hammarby och har varit ett stort fan sedan han var liten. Eftersom han har följt med mig till stallet några gånger så ville jag ställa upp för honom och följa med på fotbollsmatch. Hammarby - Degerfors som var på Söderstadion i Stockholm. Söderstadion är Hammarbys arena. Matchen slutade med 4-2 till Hammarby! Vilket var väldigt roligt att dem vann :D
Vi bilade upp till Stockholm, vilket var ganska skönt. Sedan så åt vi lite mat inne på Globens shoppingcenter innan det var dax för match.
 
Jag har aldrig varit så jätte intresserad av fotboll men igår var det faktist riktigt kul. En upplevelse som jag aldrig kommer glömma eftersom jag aldrig varit på Söderstadion! Det var världens drag även och att vara där med sin pojkvän var ännu bättre, tack för att du finns världens bästa! 
 
(Undvik mig på bilden haha, jag var väldigt trött)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0