De La Lune

Ni kanske undrar vem Luna är? Det är en av hästarna jag får rida nu, hon har blivit min medryttar häst.

Hela hennes namn är De La Lune och är efter De Niro, ett sto (ganska uppenbart eftersom jag skriver "hon") på 10 år. Min uppgift med henne är att rida ut i skogen så hon får komma ut och titta lite. Jag tycker det är super kul att rida henne, det är inte precis så att jag luffsar i skogen utan jag rider ordentligt. Personligen tycker jag nämligen väldigt mycket om att rida i skogen men det är klart att ibland vill man rida på banan. Man kan göra nästan allt när man är ute i skogen om man har bra ridvägar vill säga! Det är klart att hon är lite "tittig" och vill inte alltid lyssna men när hon gör det känns honsuper fin!
 
En bild på oss från dagens ridtur
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0