Bloggar från biltema!

Är mycket poserivt överraskad av biltemas hästsortiment, när jag fick reda på att biltema skulle få ett hästsortiment, trodde jag att det skulle likna ÖBs sortiment, alltså vojlockar, Pälsglans samt olika linement sorter!
Men nej, dem hade allt ifrån vintertäcken i snygg färgkombination (499:-) till krubbor i olika storlekar!

Dem hade även säkerhetsvästar, hjälmar, schabrak, rycktsaker, benpaddar och transportskydd ja listan går att göra lång!!

Jag vet inte hur kvalitén är på grejorna, men om det skulle bli akut med något skulle jag inte tveka att köpa nått ifrån sortimentet, för mig behöver inte täcken kosta 1500:- och ändå ha samma kvalité som ett ifrån biltema!

Och NEJ det står inte biltema på grejorna, utan loggan är ett snyggt B som är loggan!!

(Skrivet av Beatrice Hanssen som bloggar ifrån biltema direkt med blogg appen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0