TORSDAG 19.08

Hej på er alla läsare!
 
Idag var det nämnligen min tur att ha hand om Peggy, har saknat henne fast jag träffade henne för några dagar sedan. Fixade i ordning allt som ska fixas innan jag tog in henne från hagen.
Man får verkligen ett leende på läpparna när man ska gå ut och hämta in henne från hagen, när hon kommer emot en. Det är verkligen speciellt <3
Sedan så pysslade jag om henne, sen var det dags för att gå ut i mörkret och tömköra henne i 20 minuter. Det var kolsvart ute så både hon och jag var fulla med reflexer haha. Men det är bra!
Tömkörningen gick bra, hon skötte sig strålande. Hon var också ganska avslappnad, men när det kom bilar som åkte förbi så blev hon lite stressad och var "på tårna". Jag är nöjd över tömkörningen idag :)
Josse har även börjat tömköra henne i backar, så det blir lite mer träning för henne.
När vi tömkör henne JUST NU så tömkör vi endast i skritt, eftersom hon är under igångsättning och ska bygga muskler.
 
 
Snart kommer det hända mycket i stallet, så håll koll på bloggen! :)
 
Blev tyvärr inga bilder idag, det var alldeles för mörkt :(
 
 

Kommentarer
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu' @fb

Sv: åååh tack så mycket sötis du gjorde min kväll! :D

2012-11-22 @ 19:22:05
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se
Postat av: Alva

Sv; Läs på min blogg hahah :D Sj då? :)

2012-11-22 @ 21:00:08
URL: http://alvac.webblogg.se
Postat av: Rhoda Rodis Alemayehu' @fb

Sv: tacktack, har inte gjort något spceiellt förutom skola dåra, sjdå fina du!? :D <3

2012-11-22 @ 22:14:29
URL: http://fotografsiiidan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0